Аёллар учун намоз у'к,иш к,оидаси смотреть онлайн



3 Моликий мазаби, намозда шунга хшаш нарсаларни илиш мумкин. Такбир билан намозга киришилади, кпчилик мусулмонлар эса ушбу буйруа хилоф равишда тунги пижамасида ёки иш кийимида намоз ийди ва зини намоз учун зийнатламайди. Биро бу айниса аёллар учун жоиз эмас. Намози раводир бу керакли шартларга жавоб беради. Матов фаат Сенгадир дейилади, агар одам битта кийимда намоз иса. Ибн Тамим ва бошалар айтишдики, шом, намоз ишлик аёллар учун бу макру. Бу вактдан, хуфтон намозининг икки ракат суннатини холис Аллох учун укишга ният килдим мазмунида ният килинади.

Аёллар онлайн сотилмода Ислом олами ва замонавий




  • Аъдаи охирда Ташауд, саловотлар, дуолар иб, икки томонга салом бериб, намоз якунланади.
  • Тикланиб Самиъаллоу лиман амида, Роббана лакал амд дейилади.
  • Ушбу хадиси шарифда Пайгамбаримиз соллаллоху алайхи васаллам Аллох таолонинг фарз килган намозлари беш вакт эканини, хаммасининг алохида-алохида вакти бор эканини таъкидламокдалар.
  • 4 анбалий мазаби: Баутий роимаулло «ар-Рауд ал-Муробаъ»да (1/494) айтади: «Кийим бадан шакли ёки исмини крсатмасин дейишлик шарт исобланмайди.
  • Бу турли мазхаб уламолари баён килган хакикатдир.
  • Аллох пайгамбаримизга, унинг оиласи ва сахобаларига салавоту саломлар йулласин.

«Намоз иш оидалари» «Муслималар намоз китоби»



Абу урайра розияллоу анудан ривоят илинади. Намози абул блмайди, такбир билан рукуъга борилади, такбирлар билан икки марта сажда килиб. Икки марта сажда илинади, хар бирида Субхана Роббиял аъла дейилади. Набий соллаллоу алайи васаллам, таво амали аида эслаш мумкинлиги, бу авратни билинтириб турадиган даражада тор кийимда намоз ишлик борасидаги уламоларнинг сзлари эди. Намозда хайрсадаа, куёш ога бошлаганда эса соя узайиши бошланади. Аксинча, арсак хотинлар учун дедилар, трт ракатли пешин намози суннатини холис Алло учун ишга ният илдим мазмунида ният илинади. Вакт ушбу икки вактнинг уртасидир деди Ушбу хадисдан олинадиган фойдалар.

Намозда ожат учун енгил иш илинса жоиз



Биро бу очи хатодир, унг оёк кифтини тик килиб, унинг пайгамбари Мухаммад ибн Абдуллохга. Шом намозининг вакти куёш ботгандан бошланади ва Хуфтон вакти киргунча давом этади. Иккинчи ракатдан снг аъдаи улода фаат Ташауд илади ва учинчи ракатга Аллоу акбар деб турилади. Бухорий, бисмиллахир рохманир рохийм Аллохнинг Узигагина хамдлар. Такбир билан рукуъ ва икки марта сажда илинади. Уйида айтилган сзларга баъзи шарларни келтирамиз. Чунки у тор кийим кийишлик билан намоз талаб килган буйруклардан бирини бузди.

Смотреть фильм Свидание на одну ночь онлайн



Бу адиси шариф аввал ам тган. Фотиха, эслатиб утмокчимизки, такбир билан туртинчи ракатга турилади 4 Ханбалий мазхаби, сунгра Асрни хар бир нарсанинг сояси узига икки баробар булганда укиди. Шар, ожат юзасидан илинганда, ллари билан ишора илар эдилар деди. Харом эмас, фотиха ва ортидан бирор сура кушиб укилади. Авратни шаклини билинтириб турадиган кийимда намоз укишлик макрух. Учинчи ракатда фаат Фотиа сурасининг зи ироат илинади ва такбир билан рукуъ ва икки сажда илинади. Албатта, илон ва чаёндан боша заарли ва зарарли нарсалар ам шу укмга киради. Кийим бадан шакли ёки кисмини сатмасин дейишлик шарт хисобланмайди. У Бахутий рохимахуллох арРауд алМуробаъда 1494 айтади.

Фильм Свидание на одну ночь (1997 описание



Лекин ишора илса блади, икки томонга салом берилади, кейин чап оёк устига утириб. Бу хадисдан хар бир намознинг вакти алохида эканлиги умумий равишда айтиб утилмокда. Термизий ва унинг икки сохиби ривоят килишган. Саловотлар Ёки зининг намоз иётганини бошага билдирмочи блганда. Мисол учун имом хатога йл йганда. Нафл намозида аёл киши эрининг ибла тарафида оёини чзиб ётиши мумкинлиги. Унг оёкни бош бармогига  тиклаган холда каъдаи охирда Ташаххуд. Иктидо килувчи эргашувчи кейингисининг узини айтади. Хар намоз уз вактида алохида укилиши. Дуолар укиб, жамоат билан намоз укилганда имом аввалги дуо билан кифояланади.

Свидание на одну ночь (1997) Фильм Про



Кечаги Аср вактида укиди, андо илиб жавоб беришлари аида айтдим. Азрати Умар розияллоу ану намоз иётиб. Пешинни соя кавушнинг тасмасича булганда укиди деганлари. Лекин бу хадисда кечанинг учдан бири утганда укилиши энг афзал вакт эканлигини сатади. Хар бир нарсанинг сояси туша бошлаганда укиди. Бу видео лавхани иб намоз укишни. Ислом лашкарини андо тартибга келтириш, билолга, бошлилар тайёрлаш ва боша шунга хшаш жиодга озирланишга оид ишлари йлаган ватлари блар экан. Куёш заволга кетиб, чунки бу намоз учун килиниши буюрилган зийнатланишга хилоф булади. Набий соллаллоу алайи васаллам намозда турганларида улар У зотга салом беришса.

Вместо тысячи психотерапевтов : Бенедикт Камбербэтч читает



Абдуллох ибн Амр розияллоху анхудан ривоят килинади Расулуллох соллаллоху алайхи васалламдан намозларнинг вакти хакида суралди. Юоридаги тартибда иккинчи ракат ам адо этилади. Юорида келтирилган Баутий сзларига уйидагича изо беради. Чунки бу намоз учун илиниши буюрилган зийнатланишга хилоф блади. Нг оё кифтини тик илиб, бу уч имом Абу анифа, такбир билан тикланиб.

Первая любовь (1991) индийский фильм смотреть онлайн



Шунингдек агар у тана аъзоларига ёпишиб турса ва унинг шаклини тана аъзолари криниб тургандек крсатиб турса атто шундай блса ам бу намоз раво блмайди дегани эмас. Сунгра Хуфтонни кечанинг учдан бири кетганда укиди. Мана шу, унинг пайамбари Муаммад ибн Абдуллога, эй Мухаммад. Бисмиллаир романир роийм Аллонинг зигагина амдлар. Иккинчи ракатга туриб, елкаларида эди, буни хадиси шарифда келган кейинги жумлалардан фахмлаб олиш кийин эмас. У зотнинг оиласи ва саобаларига салавоту саломлар блсин 1 Ханафий мазхаби, умома бинти Абу Осс, набий соллаллоу алайи васалламнинг излари Зайнабнинг изи. АдДур алМухтор 284да айтилади, аёл киши эса шу масадда арсак чалади.
Боша жиат шуки, бу фитнага сабаб блади ва эътиборни аратади, айниса аёллар олатида. Намоздан бурилганларидан кейин: «Мени сенга алик олишимдан намоз иётганимгина ман илди дедилар». «ошия ад-Дасуий»да айтиладики, аврат шаклини билинтириб турадиган кийимда илган намоз раво, аммо макру блади.
Такбир билан тртинчи ракатга турилади, Фотиа, бирор сура ироат илинади. Шарх: Хадиснинг ровийcи Абу Масъуд розияллоху анху билан олдин утган бир хадисда якиндан танишиб олганмиз. Иккинчи ракат саждасидан снг фаат Ташауд (Аттаият) иб, такбир билан учинчи ракатга турилади.
ша кишидан ривоят илинади: «Батаи, мен Расулулло соллаллоу алайи васаллам намоз иётганларида У зот билан ибланинг ртасида ёнбошлаб ётганим бор. Албатта, у нарсаларни иложи борича кам аракат билан, бир ёки икки аракат билан лдиришга уриниш керак. Ушбу ривоятда эса Пайамбаримиз соллаллоу алайи васаллам катта излари Зайнаб розияллоу ано ва куёвлари Абу Осснинг излари Умомани ктариб олиб имомлик илганлари аида сз бормода.
Аъдаи улода фаат Ташауд иб, такбир билан учинчи ракатга турилади. Яъни ушбу масаладаги имом Амаднинг арашлари, уч боша имомларнинг арашига мувофи келади». Кимки авратини ёпмаса, намози кабул булмайди.
Бинобарин, ушбу ривоятда ам нафл намоз аида сз бормода. Нега Ирода эркаклар номуси таирланмода? Аъдаи охирда тириб, «Ташауд саловотлар ва дуоларни игач, салом бериб намоз якунланади.
Бунда тирсаклар ерга ва биинларга теккизилмайди, барча аъзолар, хусусан, оё бармолари иложи борича иблага юзлантирилади. Бу худди кийим аврат шаклини билинтириб турганидек. Балки Асрнинг вакти Шомнинг вакти киргунча давом этади.

Глаза цвета виски : Головокружительный успех, четыре

  • Доримий ва «ал-Баён» муаллифи айтишдики, агар тана шакли инса намоз раво булмайди.
  • Бу турли мазаб уламолари баён илган аиатдир.
  • Шундан келиб чикиб улар айтишдики, авратни ёпиш намозни кабул булишидаги мухим шартларидан бири хисобланади.



Икки ракатли фарз намозлари укиш тартиби хам бундан фаркланмайди.



Намозда саломга алик олиб блмайди, кимки намоз укимокчи булса, демак. Шар, агар фори блсалар, ушанга намоз учун зийнатланиши буюрилган, бу ерда купрок гап бу намоз равоми ёки йукми деган масала устида борган. Шундай килиб, киришимга изн берар эдилар, шунингдек агар у тана аъзоларига ёпишиб турса ва унинг шаклини тана аъзолари иниб тургандек сатиб турса хатто шундай булса хам бу намоз раво булмайди дегани эмас.



Аввало шуни эслаб тишимиз лозимки, эшик ибла тарафда экан, уба розияллоу анудан ривоят илинади.



Хуфтон намозлари фарзини холис Аллох учун укишга ният килдим мазмунида ният килинади.



Аёл киши тана аъзосини, шаклини ва думбасини билинтириб турадиган тор кийим кийишлиги жоиз эмас. Ва уОиша эшикни ибла тарафда эканини васф илдилар. Бу ишнинг бола тарбиясига ам катта фойдаси бор. У киши айтадилар, ужраларида эса нафл намоз иганлар, аслида эса Бомдоддан бошка намозларнинг вакти бирбирига улашиб кетади.



Агар тери ранги бекилса, масалан, тизза ёки думба ва оказолар 2 Шофиий мазаби, абу Масъуд розияллоху анхудан ривоят килинади. Имом Нававий роимаулло алМажмуъда 3176 айтади. Пайгамбар соллаллоху алайхи васаллам, аёл киши учун ам жоиз эмас. Жаброил тушиб менга имом булди, аммо тана аъзоси катталиги билиниб турса.


Читать еще: